26 października 2016

Projektowanie badań społecznościowych

Staże i praktyki w kierunku Projektowanie badań społecznościowych

Dla studentów z kierunków: (Ekonomia, Informatyka, Zarządzanie, dziennikarstwo i komunikacja społeczna)

Budowanie badań ilościowych uwolnionych, począwszy od tworzenia poszczególnych formularzy ankietowych, skończywszy na testowaniu i analizie danych. Jednym z podstawowych elementów praktyki będzie wykorzystywanie systemów internetowych przy tworzeniu struktury badań oraz tworzenie formularzy oceny. W ramach praktyki student otrzyma wsparcie i wiedzę z zakresu praktycznego wykonania badań, metodologii ich zastosowania i tworzenia raportów badawczych.

Wymagania:projektowanie badań społecznościowych

  • realizacja i modyfikacja strategii marketingowej pod kątem potrzeb rynkowych;
  • współpraca z agencjami marketingowymi polskimi i zagranicznymi
  • modyfikowanie i administracja strony internetowej;
  • redagowanie reklamowych i ofertowych materiałów;
  • badanie i analizowanie rynku usług w zakresie analiz;
  • sporządzenie wykresów do analiz;
  • wartościowanie słów kluczowych z użyciem narzędzi Google;

Oferujemy:

  • możliwość odbycia praktyk studenckich lub stażu absolwenckiego;
  • możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego;
  • możliwość weryfikacji wiedzy zdobytej w trakcie studiów;
  • pomoc opiekuna w zakresie formalnej realizacji praktyki;
  • certyfikat ukończenia praktyk, opinię opiekuna, listy referencyjne.