26 października 2016

Marketing zintegrowany w sieci

 Staże i praktyki w kierunku Marketing zintegrowany w sieci

Dla studentów z kierunków: Ekonomia, Informatyka, Zarządzanie, inne)

Budowanie baz marketingowych (praca na programie mailingowym, wyszukiwanie i rejestrowanie informacji i opisów o podmiotach i instytucjach) i analiza produktowych baz danych na ogólnopolskim portalu ofertowym (www.ofertypubliczne.pl, www.okorynku.pl), Promocja portali społecznościowych, sporządzanie zestawień badawczych,  tworzenie relacji pomiędzy portalami społecznościowymi oraz portalami i sklepami internetowymi (tworzenie, analiza i modernizacja  struktury powiązań marketingowych i badanie ich efektywności). M.in. wykorzystywanie narzędzi analitycznych (google analytics, google adWords, Google Adsense).

Wymagamy:marketing zintegrowany w sieci

  • Umiejętności pracy w zespole
  • Optymizmu
  • Samodyscypliny
  • Podstawowej znajomości Microsoft Office

Oferujemy:

  • Elastyczny czas praktyk
  • Możliwość odbycia praktyk zarówno w systemie zdalnym i stacjonarnym
  • Możliwość zdobycia doświadczenia
  • Referencje i certyfikaty
  • Prace dla najlepszych praktykantów